Na zápisech

Facebook - Prvákoviny do kapsy

  banner-czc

banner-jp

  

 studentskebydleni-banner-na-web

MediaCall – výdělek po telefonu

Společnost MediaCall, s.r.o., vystupující pod značkou Mediaservis, nabízí služby v oblasti telemarketingových, kurýrních a promotérských služeb. Mezi klienty patří firmy specializující se na bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, vydavatelství a mnohé další oblasti. V současnosti poskytuje služby v call centru v moderních prostorách budovy na Vídeňské 63 s celkovou kapacitou 250 operátorských míst a patří tak mezi největší komerční kontaktní centra v ČR. 

 

Výdělek po telefonu – aneb není „linka“ jako linka“

/osobní zkušenost/

S takovou myšlenkou jsem šla na svůj první pohovor do call centra i já. Hlavně jsem si přála, abych za nějakou dobu neměla důvod rozšířit řady těch, co v různých internetových diskusích přispívají negativními reakcemi na tento typ práce. Spoléhala jsem hlavně na doporučení a spokojenost kamarádky, která do našeho týmu přišla o pár měsíců dříve. Tak jsem se odhodlala, překonala své dosavadní zábrany a řekla si, že nemám co ztratit, maximálně získat…

Nebudu zastírat, že mou hlavní motivací byl především výdělek, kdy poměr fixní hodinové sazby a vysokých výkonnostních odměn splňoval mé představy a dodnes mě dokáže v práci správně nakopnout. Důležitý je ale i smysl a způsob samotné práce. A to byl asi ten hlavní důvod, proč jsem zvolila zaběhnutou a ověřenou společnost MediaCall, s.r.o. Když už telemarketing, tak profesionálně, říkala jsem si. A když už oslovování zákazníků, tak jen těch vybraných. Volání tzv. „naslepo“ nebo ohledně nějakých pofiderních produktů by mi ani sebevětší odměna nevynahradila.

Na zákaznické lince pracuji už pátým měsícem a sama jsem překvapena, že o žádné změně prozatím určitě neuvažuji. Cenné zkušenosti stále čerpám jak z různých pravidelných profesionálních školení, tak i z každého hovoru. Kromě stálého příjmu oceňuji i stránku vlastního rozvoje, který hodlám v budoucnu určitě zúročit. Navíc se mi líbí, že díky velikosti společnosti voláme opravdu hodně různých projektů – českých i slovenských. I z toho důvodu nám tu nuda určitě nehrozí.

K profesionalitě firmy přispívá i firemní kultura. Na té naší vnímám pozitivně hlavně to, že pozornost vedoucích není směřována jen na naše výsledky, ale i na nás samotné. I díky tomu jsme tu docela fajn parta.

Pokud tedy chcete zlomit předsudky v rámci práce v telemarketingu a naučit se i něco více, než Vám dá třeba doplňování zboží v supermarketu, zkuste to stejně jako já s MediaCallem. Každé úterý je v 16:00 Den otevřených dveří, kdy se můžete přijít nezávazně podívat a doptat se více. A pokud Vám úterý nezapadá do harmonogramu, obraťte se rovnou na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na 602 165 571.

Veronika, 22